Tiedote seuran jäsenille

4.3.2023

TÄRKEÄ PYYNTÖ KAIKILLE JÄSENILLE!

PÄIVITÄ TIETOSI ESAN JÄSENYYDESTÄ SUOMISPORTIIN, JOTTA SAAT JATKOSSAKIN URHEILUAMPUJALEHDEN

Urheiluampuja-lehden postitus hoidetaan jatkossa Suomisportista löytyviin jäsen- ja osoitetietoihin perustuen. Jotta ESAlainen saa lehden, tulee Suomisportista löytyä tieto henkilön seurajäsenyydestä.

Suomisportin seurapalvelujärjestelmässä tapahtuneista muutoksista johtuen, puuttuu tieto ESAn jäsenyydestä erityisesti monen sellaisen kohdalta, joka on liittynyt seuraan tai rekisteröitynyt Suomisportiin vasta parin viime vuoden kuluessa. Sekä tietysti niiltä, jotka eivät ole vielä Suomisportiin edes rekisteröityneet.

Pyydän KAIKKIA ESAlaisia tarkistamaan alla olevan linkin kautta, löytyykö tieto omasta tai huollettavan ESA-jäsenyydestä Suomisportista. Jos ei löydy, saa linkin kautta asian hoidettua lähettämällä linkistä löytyvän liittymispyynnön. Minä käyn sitten Suomisportin seurapalvelun puolella kuittaamassa jäsenyyden voimassa olevaksi. Linkin kautta voi myös hoitaa rekisteröitymisen Suomisportiin, jos ei ole sitä aiemmin tehnyt.

T. Satu

Tässä linkki: https://seurat.suomisport.fi/invite/7d324dbc-8b28-49eb-8385-435dabb6fb30